Oj oj oj dååå, det var inte igår

Hahahaha, tja fan!
Detta inlägg är tillägnat mina trogna läsare (som förmodligen gett upp hoppet om att jag skulle skriva igen).
Kanske dags att börja blogga igen? Jag gör ett försök iaf :-)

Hm.. kommer inte på såhär på rak arm vad jag ska skriva, men en glad nyhet är ju att det endast, obs, endast! 22 skoldagar kvar till sommarlovet! Hur najs är inte de?
Har inga större planer vad gäller lovet, förtom PEACE AND LOVE. Asgrymt!

puss på emma, hoppas du blir happy nu :-)

SEE YA

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen ett inlägg, det skålar jag för ;)

2009-05-07 @ 20:56:03
Postat av: Anonym

äntligen ett inlägg, det skålar jag för ;)

2009-05-07 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0