Utmaning

· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
· I slutet av inlägget skriver du max 8 personer och lämnar en kommentar i deras blogg om att dom har blivit utmanade.

1) Alltid när jag går av bussen/tåget eller liknande, måste jag ta en snabb titt där jag suttit så jag inte glömmer något. Gör jag inte det får jag ångest!

2) Jag sover mycket. Kanske för mycket..

3) Jag har en tendens att alltid spendera mina pengar så fort jag får dom. Måste skärpa mig!

4) Jag är rädd för ormar. 

5) Vill lära mig spela trummor

6) Längtar till Cypern!

7) Har ett eget motto: Det man inte minns, har inte hänt!

8) Älskar att läsa självbiografier

Jag utmanar: Jenny, Emma, Stina och Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0