Tankspridd jävel

Tjenamors

Är hemma hos min kära bästis.
Vi har inte gjort mkt alls.
Såå ja, vilka problem jag hade påväg hit vill jag få be om att tala om. Blev så stressad och skyndade mig ner till rönninge stn för att hinna med bussen. När jag väl står och väntar på bussen, upptäcker jag att jag glömt jennys julklapp. KLANT.
Ringde hem men ingen orkade hämta mig. Då blev jag väldigt arg. Fick gå hela vägen hem igen, observera att det var kallt som in i helvete, hämtade presenten och sedan gick jag ner IGEN . Men men.  Är man tankspridd så är man.
Hann iaf med bussen och var här en timma senare än vad jag ringt och förvarnat. Haha, kalla mig panto.
Höres senare!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0