söndag.. nej vänta! måndag!

Hejhej

Har inte haft så mycket tid över att blogga. Men nu så..

I fredags åkte jag till erica och var med henne, emma och pernilla. Vi hade jättekul ;D
I lördags (igår) var jag bara hemma och tog det lugnt, vilket var skönt.
Idag, söndag var jag hemma hela förmiddagen. Kollade school of rock, haha fan va grym den är. Jack Black e så cool! 
Sedan var jag med jesper ett tag.

Imorgon är de skola igen, fyfan, vem orkar de.. Börjar 9.10, en timma senare än förra terminen. skönt antar jag. Får se vad ja gör efter skolan, ska nog plugga. Usch..
jaja, nu är klockan 00.21 och ja e fucking trött. Nu har ni fått en snabb uppdatering iaf, god natt allesammans!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0