Jag kan om jag vill!

Hej babes

Wooow, har precis städat mitt rum! Det innebär även att jag damsugit och dammat! Fan, ibland är jag värd en guldtjärna!

Jag höll nästan på att dö idag. Halka och slå ihjäl mig dvs.. Det var verkligen snorhalt när jag gick till skolan. Inte okej! Fast på väg hem var det det, haha jag och pernilla "åkte skridskor". Hihi

Sååå, kvällens planer ser ut som så att jag, jenny och jovana ska (eventuellt) till heron city och bowla :-D Blir säkert skitkul. Fast om vi inte gör det så hittar vi väl på något annats kul, såklart!

Nu vetja fasiken vad jag ska göra.. Ta det lugnt ett tag bara. Så om ni har tur så skriver jag lite senare kanske :-)
Annars så, trevlig helg på er!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0