Hell yeah

Tjenixen

Kom alldeles precis hem från skolan, där jag varit hela dagen, vilket jag är stolt över.
Dagen har varit fylld med massa skratt, speciellt i matsalen där erica lyckades på något jävla vänster kasta in en ärta i munnen på mig fast den var stängd? Hahaha!
På sista lektionen, då vi hade matte, så gick jag och emma iväg och skulle kopiera några papper i bibblan. Då Hittade jag Marilyn Mansons bok "den långa vägen ut ur helvetet" som jag tänkt att jag skulle åka och låna i salem för att läsa till svenskan. Men ja, som sagt jag hittade den och blev väldans glad. Så nu mina kära vänner ska jag sätta mig ner och påbörja boken, ska bli spännande. Har hört att den ska vara grym!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0