2009

God morgon på er.

Lyckad kväll igår, haha!
Pratade med jenny nyss och hon och linda hade tydligen också haft det trevligt, jenny hade gjort sönder sin telefon (IGEN) och lindas kamera var också pajj. Haha galningar dom där två.
Idag har hade jag tänkt att jag skulle åka och möta jenny och byta julklapparna och så. Liiiite sent, men men.

Jahaja, nytt år nu och grejer. jag gav inga nyårslöften i år, för jag vet ändå att jag aldrig skulle hålla dom. Hehe.
Förra året gick ju så jäkla fort, helt galet ju! Plötligt hade ett helt år flugit förbi. Men jag känner mig ändå nöjd med mitt 2008. Men 2009, kommer bli ännu bättre. Det känner jag på mig!

puss

Kommentarer
Postat av: klanten själv..

hehe (a) vad ska man göra liksom (a)

pappa tog det cooooool lungt... o mamma vet inte än.. im dead..

2009-01-01 @ 14:06:06
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0