ärtsoppa

Tjolahopp

Jag är så himla sugen på chirre! så jag och bajsen ska ta oss ner till någon liten affär och köpa det snart. dagen idag har vart bra, exept prov i samhälle. Yay! hade inte pluggat ett skit, men gjorde så gott jag kunde. Efter skolan åkte jag och hämtade kära jenny från jobbet, haha.

planer för morgondagen; ska sova här hos jenny. jag får sovmorron, men inte hon! HA-HA! sedan ska jag åka med paula och lenki och hämta vovsingen och sedan ska jag ev. köpa lite stuff åt fröken J.
sedan på eftermiddagen bär det av till darlarna, hihi. ska bli så skönt.

hm...
Nytt motto: Kärlek är för töntar (citerat av jenny renholm)

rock n' roll

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0