sunday, bloody sunday

Gäsp...
Sitter här med håret täckt av hårfärg. Ser ganska lustigt ut, som om jag hade en mössa på mig, haha. Lyssnar på the scorpions - always somewhere, den är så mysig<3
Har bara tagit det lugnt idag, var nere i rönninge och hyrde en film, Dumpad. Den var sådär, lite humor men det hände inte så mycket i filmen. Tillslut ville man bara att den skulle ta slut.. Ah iaf, Sedan har jag inte gjort mycket mer.. Käkat  pizza..  haha.
Skola imorgon, bööh, har svenska redovisning och shit. Sen ska jag till södertälje efter skolan med jenny och fixa min jävla industrial. Tredje gången gillt alltså.

Ska gå och skölja ur färgen nu, trevlig kväll och godnatt på er!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0