hm..?

Idag har jag mätt mig, men har inte riktigt kommit fram till något slutgiltigt resultat! Jag ska berätta.. Mätte mig hos skolsyster, hon sa att jag var 1,74! Ahapp tänkte jag då.. Sedan sa hon att jag då var längre än både min mamma och pappa, men jag visste att det var fan inte möjligt eftersom båda är längre än mig och min mamma är dessutom bara 1,72. Så jag berättade detta för mam&pap och vi mätte oss allihopa. Vi kom fram till att mamma var 1,72 och pappa 1,75 och jag var kortare än mamma, så jag är ca: 1,70. Thank god. 
Hahaha, nog om det.

För övrigt har dagen varit bra, inte så speciellt jobbigt i skolan. Dock slutade vi ganska sent. Men men. 
Sen blir jag ganska trött på att det blåser så mkt, får snö i ögonen och så, inte mysigt!

Ikväll blir det kanske plugga lite till, om ingenting annat lockar mig. En promenad i snön kanske? hihi

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0