Heja mig!

Klockan är nu... 20.07 och jag är riktigt trött. Ska nog sussa snart, fast jag vet att när jag släckt lampan och krypit ner i sängen så kommer jag inte kunna sova iallafall.. Haha, ge mig en sömnatablett? Eller tio..

Har kämpat på och tuggat mina nikotintuggummin hela dagen idag, måste erkänna att dom hjälper en del, men fan vad jag sååå inte skulle tacka nej till en cigg just nu.. Men nej! Haha, jag tror att det bara är jag kvar av alla som gick med på detta, som har hållt sig.. Imponerande, ha?

Jaja, nog om det nu. Återkommer längre fram om hur det gått osv..
God natt

puss

Kommentarer
Postat av: emma ek

du är bra!

2008-11-21 @ 19:50:43
URL: http://nysfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0