Förjävligt med hosta

Skulle egentligen till skolan idag, men eftersom jag knappt kunnat sova inatt pga av min hosta så stannde jag hemma. Skönt, sov ända till halv 1. Sedan dess har jag bara legat och kollat på tv tillsammans med mamma som också är hemma och är sjuk. Stackars oss.

Har bläddrat lite smått i tidningar och kollat runt lite på internet på förslag vad jag ska göra med mitt rum.
Tanken är att jag vill ha några varma och mysiga färger, såsom lite kaffefärgat eller liknande. Sedan skulle jag vilja ha någon häftig detalj eller något.. Får se vad jag kan hitta.

Hoppas på att jag mår bättre imorgon! Vill inte sitta hemma ännu en fredagkväll. Men det löser sig.
Kanske skriver mer sen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0