Tjafan

Kom alldeles precis från skolan. Usch va det är kallt och trist ute alltså, galet.
Idag/kväll ska jag fanemig plugga matte, måste gå igenom allting som vi gått igenom den här terminen. KUL. Har 2 omprov nästa vecka.. Riktigt surt. Men men.
Fick veta idag att jag fått MVG i bilden. Det känns skönt, jag som verkligen kämpade^^ haha.
Imorgon bitti är det luciatåg i skolan, och det är obligatoriskt. Nödvändigt liksom.. Får t.o.m börja tidigare -_-  Man får se det positivt, fika efteråt! Mihi.. Haha! Nejmen, ska inte klaga, fan värre för dom som ställt upp på att gå i tåget, haha stackare..
Men nu så ska jag ta tag i matten, så som sagt, då kanske det inte bli ngt mer skrivande ikväll. Bara KANSKE, om ni har tur.. hihi.

Juste.. LOV OM EN VECKA, WIHUUU

Puss


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Ugga, matteprov usch

2008-12-11 @ 18:10:32
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: sophia

I know !

2008-12-12 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0