New Year's Eve

God morgon.

Igår åkte jag inte till stan runt 11 med pappa och syster. Gick runt i några affärer och hjälpte syster att hitta det hon skulle ha. Sedan åkte jag till tumba och mötte upp jocke. Träffade igge på tåget! Härligt, eftersom det var ett bra tag sen vi sågs :-) Jag och jocke åkte sedan till södertälje för att han skulle pierca sig. Det gick bra. Efter det så gick vi i lite affärer och sedan åkte vi in till stan igen (!). Haha. Där mötte vi johan, och sedan gick vi till ginatricot där jag köpte mina lacktights som jag var ute efter. Sedan åkte vi hem. Var hemma vid typ halv 9!
Var verkligen helt slut när jag kom hem. Kollade på American pie precents: the naked mile. haha den är kul. Sedan sov jag som en stock.

Såå, nyårsafton idag/kväll. Blir Tyresö med familjen. Det bestämde mam&pap. Hade hellre vart med jenny och alla kompisar och så, men jag hade tydligen ingen talan. Dom är som dom här, mina föräldrar. Aja, kan ju bli kul iaf.. hoppas jag!
Kanske skriver lite mer senare.
Ha en bra dag allesammans.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0