Lördag

Fullt upp, hade ingen tid att blogga igår.
Därför att, direkt efter skolan åkte jag till Huddinge och mötte upp bästaste joakim, för att sedan åka vidare in till stan för att köpa en present till linda. Efter det åkte vi hem till mig och gjorde oss iordning sedan åkte vi hem till linda. Där käkade vi mat, spelade wii, sjöng karaoke, åt tårta och så. Mys hihi.
När alla skulle dra gick jag hem till jenny ett tag och vi satt där och snackade ett tag. Också mys. Sedan åkte jag hem. Var hemma runt 1. Så där ser ni, no time. haha.

Hade planer att gå på bio med pernilla och erica idag, men de sket sig ju, pga dom dumma demostrationerna här i rönninge/salem. Bussar och tåg går inte genom rönninge. Kuuuul... aja, får väl hitta på ngt sätt att roa mig själv.. haha ;D
Bloggar kanske senare.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0