Jullov!

Äntligen lov! Skööönt.
Så alltså, imorse samlades vi alla ettor och åkte hyrda bussar från rönninge stn till salems k:a. Där sjöngs de, lästes dikter, hölls tal och stipendier delades ut. Pernilla fick ett! Grattis! Det var du värd! Efter det åkte vi tillbaka till skolan och fikade, varm oboy med grädde i och goda bullar. jammmmi, hihi. Efter det gick vi till klassrummet och pratade lite och fick lite papper, sedan fick vi gå. Wihuu.. 
Så.. Vad ska jag göra nu? Haha, ska väl åka om ett litet tag och möta Linda för att lämna lite pengar.. Sedan vet jag inte vad jag ska göra.. Får se :-)

puss 

Kommentarer
Postat av: emma

vad fick hon för något

2008-12-23 @ 16:14:43
Postat av: sophia

hon fick presentkort på akademibokhandeln typ, 200 spänn eller ngt x)

2008-12-26 @ 16:39:35
Postat av: percy

haha wei för mig. Du är söt du hasslan :)

2009-01-16 @ 18:26:32
Postat av: percy

Haha wei för mig. Du är söt du Hasslan :)

2009-01-16 @ 18:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0