Ett gott skratt!

HAHAHA, jag skulle översätta en text från engelska till svenska med hjälp utav Inter Tran.
Tänkte liksom att det skulle gå lite fortare, jag höll på att skratta ihjäl mig. Läs själva:
 
Riktiga texten:
"Born on March 20th, 1977, in Bradford, Yorkshire to Mr and Mrs X. We were a family, you know - as happy as most, till Dad ran off with a receptionist in 1991, when I was fourteen and at the local comp. This mucked up my school work for quite a while, but that's not why I ended up like this. No. Vincent's to blame for that. Good old Vince. Mum's boyfriend. You should see him. I mean, Mum's no Kylie Minogue - but Vincent. He's about fifty for a start, and he's one of those old dudes that wear cool gear and try to act young and it dosn't work because they've got gray hair and fat bellies and they just makes themselfs pathetic. And if that's not enough, Vince likes his ale. I suppose Dad must've been a bit of a bastard in his way, but at least he wasn't a boozer. You should see the state Vincent's in when he and Mum come home from the club. He's got this very loud laugh - laughing at nothing, if you know what I mean - and he stands there with his arm around Mum, slurring his words as he tells me to call him Dad. Dad. I wouldn't call that fat pillock Dad if he was the last guy on earth. And the one thing that really bugs me is the way he leers at Mum and comes out with this very suggestive stuff about going to bed and rounding off a decent night. In all the years Dad was with us, i never ones knew him to mention sex in my hearing, or even hint at it. This slob leers and winks and nudges with one eye on me to see how im taking it, and Mum just laughs and shoves him and says ooh, you are a one. It makes me puke."

Översatta texten:
" född på Marschen 20th, 1977, i Bradford Yorkshire till Mr och Mrs X. Vi var en familj , du veta glad som en mest , odla Pappa löp bort med en receptionisten i 1991, när Jag var fjorton och på den lokal kompakt. Den här mucked upp min skola verk för helt en fördriva tiden , utom den där er inte varför JAG sluttat med upp som det. nej Vincent's till klandra för så pass. God gammal Vince. Mum's pojkvän. Du borde se honom. JAG snål Mum's nej Kylie Omyndig person utom Vincent. Han er et halvt hundra för en börja , och han er en av den här gammal dudes så pass bruk göra sval redskap och försök till uppföra ung och den dosn't verk emedan de ha fik gray hår och tjock ringklocka och de rättvis göra sig patetisk. Och om den där er inte nog Vince lik hans öl. JAG anta Pappa måste blitt en smula av en nästa i hans väg , utom det vill si han var inte en brännvin. Du borde se tillstånden Vincent's i när han och Var tyst komma hem från klubba. Han er fik den här mycket högljudd skratt skratt på ingenting , om du veta vad JAG snål och han står där med hans arm runt omkring Var tyst slurring hans orden så han talar jag till kalla honom Pappa. pappa JAG ville inte kalla så pass tjock kudden Pappa om han var den sist stöttan på jord. Och den en sak så pass verkligen bacillen jag är vägen han kasta lömska blickar på Var tyst och kommer ute med den hår mycket förslagen material omkring går till bädd och avrundande bort en anständig natt. I alla åren Pappa var med oss , jag aldrig en kände honom till nämna kön i min hörseln , eller jämn antyda till den. Den här slob kasta lömska blickar och blink och knuffa någon med en öga på jag till se hur im tagande den , och Var tyst rättvis skratt och skjuter honom och säga oj , du er en en. Den göra jag puke. "

Hahahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0